بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نویی: انگار روی آسفالت بازی می‌کردیم/خوشحالیم که با امتیاز برمی‌گردیم

 قلعه‌نویی در خصوص اینکه نکونام و رحمتی با هم به سمت تماشاگران رفتند، گفت: همه می‌دانند که من صریح حرف‌هایم را می‌زنم، دغدغه‌ای بابت این موضوع نداریم و اگر مسئله‌ای بود در بندرعباس تمام شد. تعجب می‌کنم که چرا تماشاگران ما اینقدر حساسند و ناخودآگاه سؤال‌هایی می‌پرسند که اینگونه جو بوجود بیاورد. امیدوارم مسئولان به فکر مشکلات مالی باشند و این دغدغه ما را برطرف ‌کنند چون ما شرایط خوبی داریم و از بازیکنانم ممنون هستم که خالصانه به خاطر مردم کار می‌کنند.

خبرنگاری پرسید: نظرتان در خصوص صحبت‌های بعد از بازی استقلال و سپاهان در نشست خبری چیست، که قلعه‌نویی گفت: حرف‌هایی که باید بگوییم زدیم و اینکه بخواهیم آنها را بازگو کنیم درست نیست. دوستان اهل قلم خودشان بهتر می‌دانند و بازتاب آن در جامعه ورزش مشخص است.وی در خصوص اینکه چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند، گفت: به نظر من چند تیم مدعی هستند که سپاهان یکی از آنهاست. تراکتورسازی و فولاد هم می‌توانند مدعی باشند. سپاهان تیمی به تمام معنا است و با آمدن رحیمی که یک مدیر ورزشی است، جایگاه خود را حفظ کرده ولی یکی از حریفان این تیم در ادامه لیگ همین زمین فولادشهر است. حالا آلودگی هوا و وضعیت دلار و این مسائل هم به مشکلات اضافه کنید.

وی در پایان در خصوص جوّ ورزشگاه گفت: در مجموع اتفاق خاصی نیفتاد ولی ما در جاهای دیگر چیزهایی شنیدیم که این بازی برای ما میهمانی بود!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 10 / 1391برچسب:لیگ برتر,هفته بیستم,استقلال,ذوب آهن,نشست مطبوعاتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com